Demente 2018. 09. 27. 22:56 | #4
Nem szeretem ennek a srácnak a videóit, mert nem elég hogy szerelmes a hangjába, még mellé mond akkora marhaságokat is......!
Személyautó gumijait soha sem vágjuk! ( kivéve ha pályára készül valami slic) Pont azért nem, mert a gyártónak nem éri meg 2-3 szor olyan vastag futófelületet létrehozni, mint ami szükséges! Tehát ha elkopott, nem marad anyag!
Ellenben előszeretettel vágnak teherautó húzóra kereket, (hátsókerék) mert van, hogy idő előtt elkopik a futófelület, a nagy igénybevételtől! Na ott van anyagvastagság, meg szokták vágni, ha nem öreg. Pótra is meg szokták vágni, de azokat már ritkábban! Ami bejátszásokat lehet látni a videóban, azok mind indiai, "beduin törzsek" akiknek az egyetlen gumihoz jutási lehetőségük az, ha meg kókányolják a szarjaikat!
Tehát senkit se fenyeget az a veszély, hogy a echte dajcs fullbelpiacos golf 12 re marha nagyot spórolva vágott barumot vesz valaki!

Erről eszembe jutott az egyik kedvencem, használt gumis apróhirdetés!
Jó állapotú Rotation gumi eladó!
:D
Goatman 2018. 09. 26. 17:29 | #3
Egy gumi abroncs nem az újra vágás miatt durran szét...hanem szálszakadás miatt....a szövet az ami a nyomást,és a tartást adja...a gumi "csak" töltő közeg...ha a vágás során nem sérűl a szővet akkor nincs gond...akinek meg eladnak egy vágott gumit újként az nagyon vak kell hogy legyen...mert egy vágott gumin nincsenek "szőrők"...
sapkabarna 2018. 09. 26. 09:55 | #2
Mint a LEGJOBB [MAGYAR TOP10] többi videója. Háromszor-négyszer ismételt snittek, bő lére eresztett szenzációhajhász semmitmondás.

A kommentekben is szétszedték a hülyeségei miatt.


Előzmény: Dmckayals (1)
+1 VÁLASZ
Dmckayals 2018. 09. 26. 09:41 | #1
Segíthet a DOT szám is, ami a gyártás idejét mutatja meg. Persze 1-2 év alatt is el lehet koptatni teljesen egy gumit, ilyen esetekben ez sem segítség.
(Viszont a szöveg a videó alatt nekem már túlzás, kicsit propaganda jellegűnek érzem. Mert folyamatosan a csalók és a rossz gumiabroncsok)
Hozzá tartozik továbbá, hogy létezik olyan, hogy újrafutózás. (A Jenny Curran is ott dolgozott a gyárban... ;) ) Ezzel a módszerrel a gyárban, megfelelő módszerrel a kopott felület helyére újat ragasztanak és egy újabb, teljes értékű gumi lesz a végeredmény.