hörcsög elé a kaját.
alá: ágyú, orb, ágyú
kapcsoló alá lámpa
B-5 napelem
fúrófej a napelem alá és mindkét oldalon levered a télákat. (az orb áram alatt, mindent tudsz mozgatni, amid van!)
ágyúkat leszeded.
Orbot egyel feljebb rakod.
tükkör: L-1
tükör: B-6
napelemet átrakod: L-12
toló bot-ot jobbra fordítod és az orb alatt leteszed.
amikor elindul, a megmaradt ágyú ELÉ teszed, hogy az áram alatt lévő drótra tolja.
kész :)
hörcsög: E-2
laser: L-11
laser vevő: L-2
az ágyúkat elsütöd a tűzhellyel, a teleporterek segítségével.
a toló bot-tal arrébtolod a fúrófejet és visszafordítod!!! Ne tolja le az Orb-ot. (még)
teleport adó: K-2
teleport vevő: F-9
toló bot indul! :)
leveri az Orb-ot, a két fúrófej egymást, a többit meglátod! :)
A 38-as igazából bug-os mert a hörcsög helyett a tolórobotot kellett volna adniuk de így is meg lehet csinálni valami szerencsétlen módszerrel.
Szóval a teleportálóval a tűzhelyet a két ágyú mögé kell tenni aztán jön a trükkös rész. A tolórobotot megfordítod és olyankor ha ügyesen kattingatsz rá akkor meg tudod fogni és átteni a piros labda jobb oldalára, de miután arrébbtolta egyből el kell kapni megint mielőtt megállna mert akkor vége, és aztán vissza kell tenni az eredeti helyére. Eközben a lézerrel már aktiváltad a bal oldali fúrófejet, akkor most már el lehet venni onnan a lézerfelfogó készüléket. Ezután a tolórobotot megint meg kell fordítani és elkapva a bal oldali fúrófej mögé tenni.
A 35-ös pályánál vezetik be a Magic Orb-ot, ami azt teszi lehetővé, hogy változtasd a pályán lévő objektumokat miközben az áramot már ráadtad.
Így pl mozgathatod a fúrót az egérrel egy árammal rendelkező vezetéken...
Ezekhet a pályákhoz, ahol Magic Orb van, nemigen sokat segít egy jpg, mert dinamikusan változtathatod a pályát miután "elindítottad".
Előzmény: kukucs (24)