41. újra klikk az emberre
42. 2x klikk a piros nyílra
43. a barlangban lávő láda bal szélére kattintani
44. kliik a csatornafedőre
45. klikk az emberre
ismét egy kis időzítés:
46. klikk az emberre, aki erre a ládába bemegy, majd egy kocsin jön ki ami jobbra halad.
47. amikor a klotyó alatt halad át, akkor klikk a piros akármire, amiből egy csepp a kocsiba hullik
48. kocsi halad tovább, amikor erőlködik, hogy a lámpa által világított részre felmenjen, klikk a kart kezelőre.
49. a lámpa féynél egy szörny születik, amit művel az a jobb oldali kérdőjel alatt egy DO NOT PRESS táblát fed fel.
50. te NEM klikkelsz a zöld gombra :)
31. klikk a pókhálóra a fán
32. klikk a fán lévő ablakra: egy répa kiesik.
33. klikk a pókra
34. közvetlen ezután klikk a varjúra
ha jó volt az időzítésed, akkor a varjú köpött egyet, ami eltalálta a jobb oldali fát.
35. ismét kapcsolunk a sárga nyíl mellet, ember lemegy a tó fenekére
36. klikk a jobb oldali fa jobb oldali lombjára, a leeső gyümölcs tönkreteszi az ufó helyét.
37. klikk a harangra, emberünk lemegy javítani, de nyitva hagyja az ajtót.
38. klikk az ajtóra
39. miután az emberke felmászott, klikk rá.
40. újra klikk az emberre, aki gyújtogatni kezd.
Most jön a játék legkritikusabb pontja, ha nem jó az időzítés akkor lesz lehetőséged begyakorolni az első 20 lépést. :)
21. klikk az ufóra, ami elindul jobbra.
22. azután kb 1 másodperccel, hogy kirepült a képből, klikk a pajzsra
23. ezután azonnal klikk a kart kezelő emberkére.
ha mindent jól csináltál, akkor a kilőtt papírgalacsinnal eltaláltad az ufőt, ami felrobban, a hártamaradt cseppek pedig befagyasztják a tavat.
24. kétszer meg kell ismételned a 22. és 23. lépést. Eredménye: egy galacsin és egy bomba a függőkosárban.
25. az ajtó feletti villanyt kapcsold fel.
26. a láda közepén lévő fogaskerékre klikk
27. klikk a bal oldali sárga gombra a láda alatt
28. a sárga nyíl melletti kapcsolót kapcsold vissza
29. 3x klikk a kart kezelő emberre, hogy a piros bomba legyen fent
30. klikk a bombára
11. klikk a fa jobb oldalán található ufó-leszállópályára az aktiváláshoz.
12. klikk az ufóra
13. az ufó megpróbálja elrabolni az embert egy vonósugárral, de te klikkelsz a láda alatt látható sárga gombra
14. kigurul egy kerék, az ufó ezt viszi el az ember helyett, a kerék leesik félúton, akna felrobban, emberünk vécére szalad, te utána a csngőre klikkelsz.
15. klikk az ebmerkére ki kijött, hogy felmásszon.
16. újra klikkemberünkre, hogy átmenjen a bal oldalra
17. a kart kezelőre klikk többször, hogy a pajzs lógjon a képen.
18. klikk a balra mutató sárga nyíl mellett látható kapcsolóra
19. klikk az alsó pálcikaemberre
20. a bejárat feletti csőre kattintva hajlítsd az el felfelé!
1. klikk a répa alatti emberre, az átmegy a jobb oldalra
2. az alatta lévő láda jobb oldalára klikk, lenyílik az oldala
3. klikk a répára, az emberke felnyúl érte és meg akarja enni
4. gyorsan klikk a láda fedelére, ami felemelkedik és kiveri a répát az ember kezéből
5. a lesett répára két légy akar szállni, klikk mindkét légyre, legyek leesnek
6. a nagy kör alatti kapcsolóból kimászik a zöld trutyi, klikk a kapcsolóra, felette az ufó felemelkedik
7. a kezelőkar melletti emberkére addig klikk, amig megint egy répa meg nem jelenik
8. klikk a répára, és most hagyjuk, hogy emberünk megegye
9. kezelőkeros emberre több klikk, hogy a jobbra mutató nyíl jelenjen meg
10. klikk a piros nyílra.