Az alábbi cikkünk még egy korábbi holnapstruktúrából származik, így előfordulhatnak szerkesztési hiányosságok. Megértésüket köszönjük.

Legújabb modelljéről a derült égből lebbentette fel a fátylat az Aston Martin. Bár a Virage az átlagos szemlélő tekintetével alig különböztethető meg a márka többi típusától (na jó, azért a Cygnet-nél kilóg a lóláb), ezúttal is módfelett kellemes tevékenység tekintetünket legeltetni rajta. A frissen feltámasztott Virage név alatt a márka a DBS technológiáját a DB9 és a Rapide kifinomult kényelmével ötvözi.

Tekintse meg helyszíni képeinket a galériában!A kupé és vászontetős Volante formában megjelenő modell szíve a már ismert hatliteres V12-es erőforrás, amely 497 lóerőt állít hadirendbe (DB9: 477; DBS: 517), miközben 570 Nm nyomatékkal terheli a főtengelyt. Ezt az erőt a hatsebességes Touchtronic II bolygóműves automataváltó továbbítja a hátsó kerekekhez. Az eredmény pedig nem meglepő: a 4,6 szekundumos 0-100-as sprint és a 299 km/h-s végsebesség épp a nemrég leleplezett Jaguar XKR-S adataira rímel.

Belül a szokásos avantgarde elemek fogadnak - galériaA kellemes komfortérzet megteremtése érdekében az adaptív futómű (ADS) különleges hangolást kapott, miközben a további biztonságról a karbon-kerámia fékrendszer és a menetstabilizáló gondoskodik. Kívül leginkább az új ötrácsú hűtőrács, valamint az átformált lökhárító jelent újdonságot, igaz némi módosítást észlelhetünk az autó többi részén is.

Belül a teljes bőrözés mellé rengeteg széria és opciós felszerelést kínál a gyártó. Kupé formában alapból 2+2 ülés jár a Virage-hoz, amelyből kettőt (a hátsó kettőt, nyilván) felár ellenében elenged az Aston Martin. A Volante esetében már nincs választási lehetőség.

A Virage a Genfi Autószalonon ünnepelte világpremierjét, a rendezvény után pedig rögtön a kereskedésekbe kerül – egyelőre ismeretlen áron.