Schabee 2009. 09. 28. 22:51 | #17
dúrva
de azért kár a Chevy Bel Air-ért
Su 2009. 09. 25. 15:59 | #16
szerencsére az öreg bálna motorja nem volt szétrohadva, így azt ahogy nézem nem is törték össze vele :)
Dieseldisc 2009. 09. 24. 22:12 | #15

Rozsdafelhő? Áh dehogy! Csak a friss fényezés meg a tesztbábu művére porlasztódott szét az air-ben :)
Fireblade1000 2009. 09. 24. 20:37 | #14
Azért van 1 kis különbség a két kocsi törésében!!:)
Jedite 2009. 09. 24. 20:27 | #13
Szerencsére nem lett senkinek baja, meg hát nem is frontális volt, hanem becsúszott a bal első kerékhez. Én úgy száltam ki, hogy a felfüggesztésnek annyi, azt rakhatom ki a roncstelepre. :-D Egy 80ezer forintos autót az ember nem javítgat.
Csak vicces volt, hogy a Suzuki eleje, mint egy műanyag makett úgy roncsolódott szét.
A rally-s dolognál nem vettem ezeket figyelembe. Meg amúgy is csak egy kicsit élcelődni akartam. :)

Viszont az a jó kis rozsda felhő akkor is sokat árúlkodik a Bel Air állapotáról. Azt nem mondom, hogy simán kenterbe verné a Malibu-t, de nem kéne hasonlítgatni ezeket a dolgokat teljesen mások voltak az elvárások stb..


Előzmény: Balintos (12)
Balintos 2009. 09. 24. 16:53 | #12
A rally autókat azért erősítik mert felborulásnál nagyon jól jön a bukócső, ugratásoknál gondolom az alváz még nagyobb igénybevételnek van kitéve, a merevebb kasztni jobb menettulajdonságokat eredményez
"Tudtommal, ez inkább arról szól, hogy olcsóbb az előállítása a kocsinak, ha nem felfogja az ütközésnél keletkező erőt, hanem elvezeti azt."
Ha a kocsi egy felismerhetetlen ronccsá törik akkor fogta fel a keletkező erőt.
A suzukisnak lett valami baja? Nem az autó megvédése a cél
A hodály BMW-nek a gyűrődési zónája is nagyobb, azért védi jobban az utasokat


Előzmény: Jedite (11)
Jedite 2009. 09. 24. 15:39 | #11
Ja a Rally autóknak is tök fölöslegesen erősítik meg a vázát. Csak pocsékolják a jó kis vasat. Ahelyett, hogy leadnák a zaciba.
Tudtommal, ez inkább arról szól, hogy olcsóbb az előállítása a kocsinak, ha nem felfogja az ütközésnél keletkező erőt, hanem elvezeti azt.
Jött már belém Suzuki Swiftes csóka a jó öreg kocka Corsámba. Mondanom sem kell, hogy kiszáltam és majdnem elröhögtem magam, hogy nekem egy kis horpadás, a Suzuki elejét meg csak festék tartotta egyben.
Persze ha egy hodáj BMW-vel találkoznék biztos én húznám a rövidebbet, de nem is vagyunk egy kategória. :-D


Előzmény: Cintu (8)
Jedite 2009. 09. 24. 15:33 | #10
Azért érdekes a nagy vörös rozsdafelhő ami árad a Bel Air-ből.
Ez feltételezheti azt, hogy a váz már el volt gyengülve. Itt-ott a rozsda már megrágcsálta a kocsit.
Megnézém majd úgy 40 év múlva a Malibu-t, hogy milyen jól fog törni. Ja, hogy abból addigra már csak a kormány és a négy gumi marad? Na mindegy :-D
Öcsi 2009. 09. 24. 14:47 | #9
bel air - gyűrődési zóna: az egész autó :D
Cintu 2009. 09. 24. 13:05 | #8
Erről már több helyen is volt szó, hogy a zemberek azt hitték, minél nagyobb vasban ülnek, annál biztonságosabb nekik, de közbe meg nem is.
M.Andreas 2009. 09. 24. 12:36 | #7
Én is a régi mellett szavaznék.
ha_ho 2009. 09. 24. 12:22 | #6
ááá, lehetett véletlen is. ezek pont ott áltak 10 szuperkamerával és jött a két verda, amit tesztbábúk vezettek... :D


Előzmény: pepeti (5)
pepeti 2009. 09. 24. 11:29 | #5
Töréstesztet érdekes is lenne máshogy csinálni :D


Előzmény: superxaba (3)
racka 2009. 09. 24. 11:21 | #4
Én simán az '59-es Bel Air-t vinném a Malibu helyett! Ezek az autók nem arról szólnak, hogy mivan ha összetörjük! A feeling kárpótol mindenért!!! :D:P
superxaba 2009. 09. 24. 11:06 | #3
ez fake.
és nagyon látszik, hogy meg van rendezve!
joovan 2009. 09. 24. 11:01 | #2
Az auto nekem is a 69-es chargernel vagy a camaronal kezdodik :)
5150head 2009. 09. 24. 10:47 | #1
Kár azért a bálnáért :( imádom ezeket a régi amcsi gépeket ^^ jókis rákábili fíling :D mellém egy pinupgirl :P ójee